lunes, 29 de diciembre de 2014

CUSTÒDIA DEL TERRITORI: PRIMER CONTACTE

Connecta Natura empren una nova aventura!
 
En aquest cas, parlem d’una iniciativa de Custòdia del Territori. Ahir l’equip al complet es desplaçà al terreny que té previst començar a gestionar de cara al 2015.


S’analitzaren tots els punts forts, així com els requeriments, es va debatre sobre el que es pot fer, i, sobre tot, es va gaudir d’un bon dia a la muntanya, amb millor companyia.

Una pista per a les nostres lectores i els nostres lectors: ja falta menys per a un voluntariat forestal en terres valencianes a càrrec de Connecta Natura! Informarem en properes entrades.

 Besos i feliç any a tothom!






Connecta Natura emprende una nueva aventura!

En este caso, hablamos de una iniciativa de Custodia del Territorio. Ayer el equipo al completo se desplazó al terreno que tiene previsto comenzar a gestionar de cara al 2015.

Se analizaron todos los puntos fuertes, así como los requerimientos, se debatió sobre lo que se puede hacer, y sobre todo, se disfrutó de un buen día en la montaña, con mejor compañía.

Una pista para nuestras lectoras y nuestros lectores: ¡ya falta menos para un voluntariado forestal en tierras valencianas a cargo de Connecta Natura! Informaremos en próximas entradas.

¡Besos y feliz año a todas y a todos!

2 comentarios: